March 26, 2011

~ di saat aku mencintaimu ~

Cikucak! dari Amiwaaa at 1:38 AM
:101:
mengapa kau pergi,mengapa kau pergi ?, :face60:
di saat aku mulai mencintaimu ,
berharap engkau jadi kekasih hatiku ,
malah kau pergi jauh dari hidup ku ..
:face9: menyendiri lagi , menyendiri lagi ,
disaat kau tinggalkan diri ku pergi ,
tak pernah ada yang menghiasi hariku ,
di saat aku terbangun dari tidur ku ..
aku.. inginkn dirimu ,datang dan temui aku ,
kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu ,

:face29: semoga kau kan mengerti ,
tentang perasaan ini ,
maaf ku telah terbuai ,
akan indah nya cinta ,
maaf ku sungguh tak bisa ,
untuk kembali padamu , :124:


:h: AKU INGIN KN DIRIMU , DATANG DAN TEMUI AKU..
KAN KU KATAKAN PADAMU, AKU SANGAT MENCINTAI DIRIMU :n:


4 sweet heart:

Amiwaaa on 26 March, 2011 02:01 said...

sedih tak ?
this is for my love..
[ but i doesn't have them ] :(

Aliya on 26 March, 2011 06:03 said...

Emo nampak ?

Ainur Najiha Hamizan on 26 March, 2011 23:57 said...

WAAAAAAAAAAAAAH ,
jiwang bhaai XD

Amiwaaa on 28 March, 2011 00:57 said...

aliya : biase la tu.. REMAJA LA kte kn :P
ainur : jiwang ker ? bkan luahan hati ..
huhu :D
but ppe pown/.. i love uoll's..

Post a Comment

 

Amyra story ;) Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos